الــف مـیــــم

روایتی از یک زندگی! زندگی الف ؛ الف میم

الــف مـیــــم

روایتی از یک زندگی! زندگی الف ؛ الف میم

بایگانی
پیوندهای روزانه

پرده اول

يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۳۶ ب.ظ

بالاخره تصمیم گرفتم از کجا شروع کنم.. ؟!

باید تصمیم میگرفتم که از کجا شروع کنم و به این نتیجه رسیدم که از اینجا شروع کنم؛ یعنی 2 اسفند 94 که بطور عجیبی مصادف با همین روزه ...

چشامو باز کردم

- ای وای کاش میشد بیشتر بخوابم ، اره بابا بذار بخوابم

دوباره پریدم از خواب ، 7:15 داشت دیرم میشد

صدای پای مامانمو میشنیدم که داشت از پله ها میومد بالا، سریع خودمو جمعو جور کردم ک غُر نزنه

- مامان چرا باز بیدارم نکردی؟

- من که بیدارت کردم خودت گفتی باشه، خوابالو ، یه لقمه برات درست کردم ، بدو دیرت میشه

(خدایا شکرت قائله ختم به خیر شد، اخیش)

  • ۹۴/۱۲/۰۲
  • الف مـیـــــم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی